Komplet dwóch tarcz hamulcowych DBA Street Series T2 316mm na oś przednią samochodu.
Pasują do Subaru Legacy / Outback (B12, B13, B14) oraz Forester (S13)
W celu doboru odpowiedniej tarczy najlepiej skontaktuj się z obsługą sklepu.
Komplet dwóch tarcz hamulcowych DBA 4000 T3 316mm na oś przednią samochodu.
Pasują do Subaru Legacy / Outback (B12, B13, B14) oraz Forester (S13)
W celu doboru odpowiedniej tarczy najlepiej skontaktuj się z obsługą sklepu.
Drążek kierowniczy 555 do samochodów Subaru. Zamiennik najwyższej jakości, wyprodukowany w Japonii. Indeks oryginału 34160XA010. Pasuje do Forestera SH (2008-2013), Legacy / Outback (2015+), B9 Tribeca oraz WRX / STI (2015+).
Wyczynowy płyn hamulcowy o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia (co najmniej 310oC) przewyższający wymagania SAE J1703, SAE J1704 i FMVSS 116 DOT 4. Do użytku w rajdowych i wyścigowych układach hamulcowych. Bardzo wysoka odporność na parowanie oraz znakomite wyczucie pedału hamulca.
ATE TYP 200 to płyn hamulcowy do układów przystosowanych oryginalnie do płynów DOT3 i DOT4. Dzięki bardzo wysokiej temperaturze wrzenia (na sucho aż 280°C) polecany jest do najmocniejszych aut używanych na drogach publicznych. Świetnie się sprawdza również w sporcie wyczynowym. Dodatkowo ma wydłużoną żywotność nawet do 3 lat. Zawiera składniki zapobiegające korodowaniu układu hamulcowego.
Wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów.
Opakowanie 5 litrów.
Wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do silników samochodów używanych do szybkiej jazdy po drogach, wyścigowych, rajdowych, wyścigów górskich, sprintów.
Opakowanie 1 litr.
Dodatek do starego oleju – należy go dolać na krótko przed wymianą. Usuwa szlam i osady w silniku, i jest szczególnie polecany przed zmianą z poprzednio używanego oleju na wyższej klasy olej Millers Oils. Pomaga zminimalizować zużycie oleju.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec).
Opakowanie 1 litr.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec).
Opakowanie 5 litrów.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie.
Opakowanie 1 litr.
W pełni syntetyczny olej do użytku w najnowszych samochodach o mocnych silnikach, także z turbosprężarką. Pełna ochrona zapewniona jest nawet w ekstremalnych warunkach, także przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
Opakowanie 1 litr.
W pełni syntetyczny olej do użytku w najnowszych samochodach o mocnych silnikach, także z turbosprężarką. Pełna ochrona zapewniona jest nawet w ekstremalnych warunkach, także przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
Opakowanie 5 litrów.
W pełni syntetyczny olej redukujący tarcie i opór w manualnych skrzyniach biegów i mostach. Zapewnia lepsze osiągi i niższe zużycie paliwa. Łatwiejsze zmiany biegów oraz najwyższy poziom ochrony mechanicznej.
Opakowanie 1 litr.
W pełni syntetyczny olej redukujący tarcie i opór w manualnych skrzyniach biegów i mostach. Zapewnia lepsze osiągi i niższe zużycie paliwa. Łatwiejsze zmiany biegów oraz najwyższy poziom ochrony mechanicznej.
Opakowanie 5 litrów.
Preparat smarujący głównie do stosowania przy montażu hamulców. Zapobiega piszczeniu tarcz i będnów hamulcowych, ograniczników drzwi, prowadnic foteli.
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
Oryginalny Zestaw Konwersji Koła Dwumasowego na Jednomasowe 230mm średnica sprzęgła do Subaru XV / Legacy / Forester / Outback. Silniki EJ25 oraz FB20, FB25 bez turbo.
Oryginalny Zestaw Konwersji Koła Dwumasowego na Jednomasowe 225mm średnica sprzęgła do Subaru XV / Legacy / Forester / Outback. Silniki EJ25 oraz FB20, FB25 bez turbo.
Uwaga, zestaw nie jest przeznaczony do użytkowania auta w terenie, ciągnięcia przyczepy oraz innego czynności znacznie obciążających napęd. Dla bardziej wymagających kierowców polecamy zestaw konwersji 230mm.
Zestaw Konwersji Koła Dwumasowego na Jednomasowe 225mm średnica sprzęgła do Subaru XV / LegacyForester / Outback. Silniki EJ25 oraz FB20, FB25 bez turbo.
Uwaga, zestaw nie jest przeznaczony do użytkowania auta w terenie, ciągnięcia przyczepy oraz innego czynności znacznie obciążających napęd. Dla bardziej wymagających kierowców polecamy zestaw konwersji 230mm.
Tuleja Przykręcana Dźwigni Zmiany Biegów do Subaru 5MT Impreza / Legacy / Forester / XV. Numer OEM 35036AA010.
Skryznia manualna 5 oraz 6 biegów. Występują dwa rodzaje tulejek. Dla pewności prosimy o przesłanie numeru VIN.
Nowa, oryginalna piasta wraz z łozyskiem koła tylnego do Subaru. Indeks producenta 28473VA000 (28473FG010, 28473VA010, 28473AL00A, 28473VA011, 28473VA010).
Rozstaw śrub 5x114,3 mm.
Klocki hamulcowe Brembo na tylną oś do samochodów Subaru. In deks producenta P78028.
Pasują do Subaru Impreza / WRX / Outback/ Levorg / XV.
Numery OEM 26696AL000 / 26696AL01A.
Zestaw uszczelek pokryw zaworów d o Subaru Tribeca / Legacy / Outback z silnikami H6 3.6 z lat 2008-2018. Oryginalne części Subaru. W skład wchodzą: lewa (13272AA150) i prawa (13270AA210) uszczelka pod pokrywę zaworów oraz 6 uszczelek pod świece (13293AA051).
Zestaw Konwersji Koła Dwumasowego na Jednomasowe 230mm średnica sprzęgła do Subaru XV / Legacy / Forester / Outback. Silniki EJ25 oraz FB20, FB25 bez turbo.
Oryginalne Panewki Główne STD do Subaru z silnikami Diesel od 2012 roku (pasują również do starszych roczników). Numery OEM 12209AA730.
Rozmiar nominalny.