Zalogować się
Log in with social account
- Login with Facebook
- Login with Google
- Login with Paypal
Millers Oils Motorsport CFS 10W60 5L
Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo.
Opakowanie 5 l
Zapytaj o produkt
Millers Oils Motorsport CFS 10W60 5L
Do silników samochodów rajdowych i wyścigowych o większych pojemnościach, z- i bez- turbodoładowania. Idealny do rajdowych Subaru Impreza STi i Mitsubishi Lancer Evo.
Opakowanie 5 l
Dlaczego nie pokazujemy informacji o stanie magazynowym ?
Często produkty, których nie mamy na magazynie mogą być wysyłane w przeciągu 2-3 dni od daty zamówienia.
Jeśli chcesz mieć 100% pewności odnoście dostępności części prosimy o kontakt lub skorzystaj z powyższej funkcji "zapytaj o produkt".
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych oraz silnikach seryjnych. Znakomity do silników z- oraz bez- turbosprężarek. KORZYŚCI: W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej zapewnia: Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych. CHARAKTERYSTYKA: Pasuje do wszystkich silników wolnossących i turbodoładowanych o pojemności powyżej dwóch litrów. Temperatura pracy – 1250C, maksymalna temperatura – 1500C. Zapewnia maksymalną ochronę silnika zarówno w surowych warunkach, jak i w bardzo wysokich temperaturach. API SL/CF, ACEA A3/A4 SAE 10W60 Ciężar właściwy przy 15*C:…0,867 Lepkość kinematyczna przy 100*C…22,0 cSt Lepkość kinematycza przy 40*C…125 cSt Indeks lepkości…205 Temperatura krzepnięcia…-25*C Temperatura zapłonu…200*C Lepkość na zimno przy -30*C…7,000 cP
Arkusz danych
- Kategoria
- Oleje i Płyny
- Rok produkcji
- 1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
UWAGA! 100% pewności w doborze odpowiedniej części daje tylko numer VIN samochodu.
W razie wątpliwości prosimy o podanie numer nadwozia w komentarzu podczas składania zamówienia lub wysłanie wiadomości.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wysłanie błędnie dobranej części, jeśli w komentarzu do zamówienia nie został zamieszczony numer VIN samochodu.
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również:
Recenzje
Twoja ocena nie może zostać wysłana
Zgłoś uwagę
Raport wysłany
Twój raport nie może zostać wysłany
Napisz swoją recenzję
Recenzja wysłana
Twoja recenzja nie może zostać wysłana