Millers Oils Motorsport CFS 5W40 NT+ 5L

W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec).

Opakowanie 5 litrów.

Stan: Nowy
Odniesienie: MIL_CFS5W40NT+5L
UWAGA! 100% pewności w doborze odpowiedniej części daje tylko numer VIN samochodu. W razie wątpliwości prosimy o podanie numeru nadwozia w komentarzu podczas składania zamówienia lub wysłanie wiadomości
Nie ponosimy odpowiedzialności za wysłanie błędnie dobranej części, jeśli w komentarzu do zamówienia nie został zamieszczony numer VIN samochodu
367,22 zł
W tym VAT
help_outlineZapytaj o produkt
Millers Oils Motorsport CFS 5W40 NT+ 5L

Millers Oils Motorsport CFS 5W40 NT+ 5L

W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec).

Opakowanie 5 litrów.

 

Dlaczego nie pokazujemy informacji o stanie magazynowym ?
Często produkty, których nie mamy na magazynie mogą być wysyłane w przeciągu 2-3 dni od daty zamówienia.
stock info
Jeśli chcesz mieć 100% pewności odnoście dostępności części prosimy o kontakt lub skorzystaj z powyższej funkcji "zapytaj o produkt".
Millers Oils Motorsport CFS 5W40 NT+ 5L
Kategoria
Oleje i Płyny
Rok produkcji
1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
Model/Typ/Silnik/Rocznik

Odniesienie: MIL_CFS5W40NT+5L

Oleje Nanodrive to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów – stworzone na w pełni syntetycznej bazie olejowej z unikalną formułą Triple-ester opracowaną przez Millers Oils oraz najnowszymi dodatkami nanotechnologicznymi obniżającymi tarcie. Najwyższa specyfikacja olejów Nanodrive wpływa korzystnie na lepsze osiągi, tak potrzebne na najwyższych poziomach motorsportu. Dzięki mniejszemu tarciu, kierowcy stosujący Nanodrive odczują wzrost mocy oraz maksymalnego momentu obrotowego. Niższe tarcie oznacza również niższą temperaturę oleju w silniku. Nanodrive zwiększa trwałość silnika – dzięki niższemu tarciu, a co za tym idzie, mniejszemu zużyciu silnika. Oznacza to, że firmy zajmujące się przygotowywaniem silników do sportu mogą wydłużyć okresy pomiędzy wymianami podzespołów, co obniża koszty startów. OPIS:W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec). Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie.STOSOWANIE:Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.KORZYŚCI:W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:· znaczną redukcję tarcia· wydłużoną żywotność silnika· niższą temperaturę pracy silnika· większą moc i moment obrotowy· większą niezawodność· poprawę efektywności energetycznej· znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.CHARAKTERYSTYKA:Maksymalna stała temperatura pracy: 125oC, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150oCDo użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30.Lepkość SAE 5w40Gęstość przy 15oC 0,860Lepkość kinematyczna w 100oC 14,0 cStLepkość kinematyczna w 40oC 81,7 cStIndeks lepkości 177Temperatura krzepnięcia -30oCTemperatura zapłonu 210oCLepkość na zimno przy -30oC 4,997cP

W zupełności wystarczy nam numer VIN samochodu.
Prosimy o wysyłanie VIN w wiadomości lub komentarzu do zamówienia.
Oczywiście nie dotyczy to samochodów modyfikowanych.

Standardowo wysyłamy paczki w 2-3 dni od daty zamówienia
ale są możliwe opóźnienia.
Jeśli sprawa jest bardzo pilna prosimy o informację w zamówieniu.

Znaczna część produktów jest stale dostępna w naszym magazynie
ale wiele pozycji agregujemy od naszych współpracujących sklepów,
którzy nie oferują automatyzacji stanów.
Dzięki temu jesteśmy w stanie kompletować zamówienia złożone z większej ilości pozycji.

Tak, to są te same części oferowane przez autoryzowane serwisy.
Nowy samochód jest złożony z identycznych elementów.

Aktualnie części wysyłamy do krajów bez odpraw celnych, czyli:
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia,
Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg,
Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja,
Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Opinie o produkcie ( 0 )
Zawarte na stronie opinie zostały dodane przez zarejestrowanych Klientów sklepu, ale nie zostały potwierdzone zakupem lub użyciem produktu.
Sed ut perspiciatis, unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam eaque ipsa, quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt, explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem, quia voluptas sit, aspernatur aut odit aut fug

Ładowanie...