W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec).
Opakowanie 5 litrów.
Oleje Nanodrive to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów – stworzone na w pełni syntetycznej bazie olejowej z unikalną formułą Triple-ester opracowaną przez Millers Oils oraz najnowszymi dodatkami nanotechnologicznymi obniżającymi tarcie. Najwyższa specyfikacja olejów Nanodrive wpływa korzystnie na lepsze osiągi, tak potrzebne na najwyższych poziomach motorsportu. Dzięki mniejszemu tarciu, kierowcy stosujący Nanodrive odczują wzrost mocy oraz maksymalnego momentu obrotowego. Niższe tarcie oznacza również niższą temperaturę oleju w silniku. Nanodrive zwiększa trwałość silnika – dzięki niższemu tarciu, a co za tym idzie, mniejszemu zużyciu silnika. Oznacza to, że firmy zajmujące się przygotowywaniem silników do sportu mogą wydłużyć okresy pomiędzy wymianami podzespołów, co obniża koszty startów. OPIS:W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec). Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie.STOSOWANIE:Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.KORZYŚCI:W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:· znaczną redukcję tarcia· wydłużoną żywotność silnika· niższą temperaturę pracy silnika· większą moc i moment obrotowy· większą niezawodność· poprawę efektywności energetycznej· znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.CHARAKTERYSTYKA:Maksymalna stała temperatura pracy: 125oC, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150oCDo użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30.Lepkość SAE 5w40Gęstość przy 15oC 0,860Lepkość kinematyczna w 100oC 14,0 cStLepkość kinematyczna w 40oC 81,7 cStIndeks lepkości 177Temperatura krzepnięcia -30oCTemperatura zapłonu 210oCLepkość na zimno przy -30oC 4,997cP
Prosimy o wysyłanie VIN w wiadomości lub komentarzu do zamówienia.
Oczywiście nie dotyczy to samochodów modyfikowanych.
ale są możliwe opóźnienia.
Jeśli sprawa jest bardzo pilna prosimy o informację w zamówieniu.
ale wiele pozycji agregujemy od naszych współpracujących sklepów,
którzy nie oferują automatyzacji stanów.
Dzięki temu jesteśmy w stanie kompletować zamówienia złożone z większej ilości pozycji.
Nowy samochód jest złożony z identycznych elementów.
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia,
Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg,
Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja,
Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Panewki Główne STD King do Subaru z Silnikami EJ od 1997
Komplet panewek ACL Race głóne i korbowodowe - STD
ACL_KIT
Panewki Główne ACL Duraglide do Subaru z Silnikami EJ od 1997
5M8309-STD
Miska olejowa silnika 2,0 / 2,5 Turbo (WRX STI XT) 11109AA053
OE_11109AA053
Zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia do Subaru Impreza / Forester Turbo
OE_21132AA131