Wybierz wyszukiwarkę ×
  Wyszukaj Część
Rodzaj Części
Samochód
Silnik
Część stosowana w roczniku
Producent

Millers Oils Racing Brake Fluid 300+ 500ml

Millers Oils
Millers Oils



MIL_BRAKE300+

Nowy produkt

Wyczynowy płyn hamulcowy o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia (co najmniej 310oC) przewyższający wymagania SAE J1703, SAE J1704 i FMVSS 116 DOT 4.  Do użytku w rajdowych i wyścigowych układach hamulcowych. Bardzo wysoka odporność na parowanie oraz znakomite wyczucie pedału hamulca.

75,60zł

Dodaj do listy życzeń

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Millers Oils Racing Brake Fluid 300+ 500ml

Millers Oils Racing Brake Fluid 300+ 500ml

Wyczynowy płyn hamulcowy o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia (co najmniej 310oC) przewyższający wymagania SAE J1703, SAE J1704 i FMVSS 116 DOT 4.  Do użytku w rajdowych i wyścigowych układach hamulcowych. Bardzo wysoka odporność na parowanie oraz znakomite wyczucie pedału hamulca.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego

  • Google
Dlaczego nie pokazujemy informacji o stanie magazynowym ?
Często produkty, których nie mamy na magazynie mogą być wysyłane w przeciągu 2-3 dni od daty zamówienia.


Jeśli chcesz mieć 100% pewności odnoście dostępności części prosimy o kontakt lub skorzystaj z powyższej funkcji "zapytaj o produkt".

Więcej informacji

Wyczynowy płyn hamulcowy o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia przewyższający wymagania SAE J1703, SAE J1704 i FMVSS 116 DOT 4 do użytku w rajdowych i wyścigowych układach hamulcowych.

KORZYŚCI:

Używać w wyczynowych układach hamulcowych gdzie wymagany jest inny niż mineralny płyn hamulcowy i spodziewana jest bardzo wysoka temperatura pracy. Do użytku w sporcie samochodowym, oraz w pojazdach używanych w sposób ekstremalny.


CHARAKTERYSTYKA:
Wzmocnione osiągi w wysokich temperaturach w porównaniu do standardowego DOT 4. Racing Brake Fluid 300 Plus osiąga temperaturę wrzenia powyżej 3000C w porównaniu do 2300C (wymagania wobec zwykłego płynu DOT4). Ta właśnie cecha pozwala na jego używanie w motorsporcie, gdzie hamulce pracują cały czas w górnych zakresach temperatur. Bardzo odporny na chłonięcie wody . Można mieszać z innymi płynami hamulcowymi, co jednak powoduje spadek jego właściwości.

  • Statyczna temperatura wrzenia: ponad 300*C (ok. 312*C)
  • Mokry punkt wrzenia: ponad 194*C
  • Lepkość kinematyczna przy -40*C: poniżej 1750 cSt
  • SAE: J1703 i J1704FMVSS116 DOT 4

Arkusz danych

KategoriaChemia, Oleje i Płyny
Rok produkcji2015, 1999, 2006, 2013, 1997, 2020, 2004, 2011, 1995, 2018, 2002, 2009, 2016, 2000, 2007, 2014, 1998, 2005, 2012, 1996, 2019, 2003, 2010, 2017, 2001, 2008