Wybierz wyszukiwarkę ×
  Wyszukaj Część
Rodzaj Części
Samochód
Silnik
Część stosowana w roczniku
Producent

Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml

Motul
Motul



MOT_RBF660

Nowy produkt

W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C

58,85zł

Dodaj do listy życzeń

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml

Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml

W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego

  • Google
Dlaczego nie pokazujemy informacji o stanie magazynowym ?
Często produkty, których nie mamy na magazynie mogą być wysyłane w przeciągu 2-3 dni od daty zamówienia.


Jeśli chcesz mieć 100% pewności odnoście dostępności części prosimy o kontakt lub skorzystaj z powyższej funkcji "zapytaj o produkt".

Więcej informacji

Cechy produktu
100% syntetyczny płyn do hamulców (stalowych lub węglowych) oraz sprzęgła
 Bardzo wysoka temperatura wrzenia: 325° C 
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703
Posiada certyfikat: ISO 4925
Pojemność: 500ml (0,5L)

ZASTOSOWANIE
Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, wymagających niesylikonowych płynów syntetycznych
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury, np. w trakcie wyścigów
Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40°C.

WŁAŚCIWOŚCI
 Bardzo wysoki punkt wrzenia (325°C), przewyższający wskaźniki płynów klasy DOT 5.1 oraz DOT 5 
 Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (205°C), przewyższający płyny klasy DOT 5.1, DOT 5 oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 które mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza, co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska "korka powietrznego" Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu z 3,5% wody 

ZALECENIA
Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach
Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM)
Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci.
Produkt aktywny chemicznie w przypadku kontaktu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami .
W przypadku kontaktu ze skórą należy spłukać obficie wodą.

Arkusz danych

KategoriaOleje i Płyny, Chemia
Rok produkcji2000, 2016, 2009, 2002, 2018, 1995, 2011, 2004, 2020, 1997, 2013, 2006, 1999, 2015, 2008, 2001, 2017, 2010, 2003, 2019, 1996, 2012, 2005, 1998, 2014, 2007