![Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml](https://subarak.pl/807-large_default/motul-rbf660-plyn-hamulcowy-500ml.jpg)
![Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml](https://subarak.pl/807-large_default/motul-rbf660-plyn-hamulcowy-500ml.jpg)
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
Motul RBF660 płyn hamulcowy 500ml
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
Cechy produktu
100% syntetyczny płyn do hamulców (stalowych lub węglowych) oraz sprzęgła
Bardzo wysoka temperatura wrzenia: 325° C
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703
Posiada certyfikat: ISO 4925
Pojemność: 500ml (0,5L)
ZASTOSOWANIE
Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, wymagających niesylikonowych płynów syntetycznych
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury, np. w trakcie wyścigów
Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40°C.
WŁAŚCIWOŚCI
Bardzo wysoki punkt wrzenia (325°C), przewyższający wskaźniki płynów klasy DOT 5.1 oraz DOT 5
Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (205°C), przewyższający płyny klasy DOT 5.1, DOT 5 oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 które mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza, co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska "korka powietrznego" Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu z 3,5% wody
ZALECENIA
Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach
Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM)
Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci.
Produkt aktywny chemicznie w przypadku kontaktu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami .
W przypadku kontaktu ze skórą należy spłukać obficie wodą.
Arkusz danych
Twoja ocena nie może zostać wysłana
Zgłoś uwagę
Raport wysłany
Twój raport nie może zostać wysłany
Napisz swoją recenzję
Recenzja wysłana
Twoja recenzja nie może zostać wysłana
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
check_circle
check_circle