UWAGA!
Do 20 stycznia nie ma możliwości pilnej realizacji zamówień.
Minimalny czas wysyłki paczki to 5 dni roboczych.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zalogować się
Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego
- Zaloguj się przez Google
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
Cechy produktu
100% syntetyczny płyn do hamulców (stalowych lub węglowych) oraz sprzęgła
Bardzo wysoka temperatura wrzenia: 325° C
Specyfikacja: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703
Posiada certyfikat: ISO 4925
Pojemność: 500ml (0,5L)
ZASTOSOWANIE
Wszystkie rodzaje hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, wymagających niesylikonowych płynów syntetycznych
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury, np. w trakcie wyścigów
Przewyższa standardy DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze -40°C.
WŁAŚCIWOŚCI
Bardzo wysoki punkt wrzenia (325°C), przewyższający wskaźniki płynów klasy DOT 5.1 oraz DOT 5
Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (205°C), przewyższający płyny klasy DOT 5.1, DOT 5 oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1 które mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza, co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska "korka powietrznego" Punkt wrzenia na mokro jest mierzony przez rozcieńczenie produktu z 3,5% wody
ZALECENIA
Należy uniknąć mieszania z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach
Nie należy mieszać w z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM)
Przechowywać w oryginalnych opakowaniach, szczelnie zamkniętych w celu uniknięcia wchłaniania wilgoci.
Produkt aktywny chemicznie w przypadku kontaktu ze skórą dłoni, farbami lub lakierami .
W przypadku kontaktu ze skórą należy spłukać obficie wodą.
Prosimy o wysyłanie VIN w wiadomości lub komentarzu do zamówienia.
Oczywiście nie dotyczy to samochodów modyfikowanych.
ale są możliwe opóźnienia.
Jeśli sprawa jest bardzo pilna prosimy o informację w zamówieniu.
ale wiele pozycji agregujemy od naszych współpracujących sklepów,
którzy nie oferują automatyzacji stanów.
Dzięki temu jesteśmy w stanie kompletować zamówienia złożone z większej ilości pozycji.
Nowy samochód jest złożony z identycznych elementów.
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia,
Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg,
Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja,
Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana
Panewki Główne STD King do Subaru z Silnikami EJ od 1997
Komplet panewek ACL Race głóne i korbowodowe - STD
ACL_KIT
Panewki Główne ACL Duraglide do Subaru z Silnikami EJ od 1997
5M8309-STD
Miska olejowa silnika 2,0 / 2,5 Turbo (WRX STI XT) 11109AA053
OE_11109AA053
Zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia do Subaru Impreza / Forester Turbo
OE_21132AA131