Motul 300V 15W50 5L

Motul
Motul



MOT_300V15W505L

Nowy produkt

Olej wyprodukowany w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów.

288,90zł

Dodaj do listy życzeń

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Motul 300V 15W50 5L

Motul 300V 15W50 5L

Olej wyprodukowany w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zaloguj się za pomocą konta społecznościowego

  • Google
Dlaczego nie pokazujemy informacji o stanie magazynowym ?
Często produkty, których nie mamy na magazynie mogą być wysyłane w przeciągu 2-3 dni od daty zamówienia.


Jeśli chcesz mieć 100% pewności odnoście dostępności części prosimy o kontakt lub skorzystaj z powyższej funkcji "zapytaj o produkt".

Więcej informacji

Olej wyprodukowany w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Może być stosowany w samochodach wyścigowych z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w szerokim zakresie obrotów i temperatur: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi górskie, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie. Do silników powodujących umiarkowane przedostawanie się oleju do paliwa. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.

Technologia Podwójnych Estrów: maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, odporność na bardzo wysokie temperatury.

Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc wyjściowa, zmniejszenie temperatury pracy. 0% strat na ścinaniu: stabilne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy. Maksymalna ochrona przed ścieraniem.

Doskonała czystość silnika.

Klasa lepkości 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.

Klasa lepkości:

SAE 15W50

Klasa jakości:

przekracza standardy API SH/CF - CCMC G-4/PD-2

Specyfikacje:

Above existing Motorsport standards

REFERENCJE:PRODRIVE- Ferrari 550 Maranello, 24 Godziny Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport - Formuła 3000, French GT - Ruffier Events, Porsche GT

Arkusz danych

KategoriaOleje i Płyny
Rok produkcji2014, 1998, 2005, 2012, 1996, 2019, 2003, 2010, 2017, 2001, 2008, 2015, 1999, 2006, 2013, 1997, 2020, 2004, 2011, 1995, 2018, 2002, 2009, 2016, 2000, 2007