Klocki hamulcowe Remsa na tylną oś do samochodów Subaru. Indeks producenta 1228.01
Pasują do Subaru:
- Forester (S13)
- Legacy / Outback (B13, B14)
- Tribeca
- BRZ
Klocki hamulcowe Remsa na tylną oś do samochodów Subaru. Indeks producenta 1228.01
Pasują do Subaru:
- Forester (S13)
- Legacy / Outback (B13, B14)
- Tribeca
- BRZ
Klocki o bardzo dobrym stosunku cena/jakość. Przeznaczone dla pojazdów używanych w normalnych warunkach.
Remsa
Remsa to firma, która powstała podnad 30 lat temu w Hiszpanii. Obecnie jest jednym z liderów w produkcji części do układów hamulcowych na świecie. Firma posiada dziesięć fabryk w Europie i Ameryce, które zapewniają dostawy najwyższej jakości produktów do odbiorców. W 1997 roku REMSA została wykupiona przez LUCAS Variety by w konsekwencji w 1999 roku stać się częścią TRW Chassis Systems.
Oferta
Remsa jest producentem ponad 100 milionów aplikacji do pojazdów rocznie. Oferuje swoim klientom wyczerpującą paletę ponad dwóch tysięcy referencji dla pojazdów podróżujących po drogach Europy, obu Ameryk, Japonii, Korei i Australii. Firma opracowała własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy, włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.
HPT (High pressure treatment) - Wysokociśnieniowe ulepszanie
Nowa technologia opracowana przez firmę Remsa została zastosowana w procesie technologicznym wytwarzania (HPT-High Pressure Treatment) w celu znacznego poprawienia jakości wytwarzanych klocków hamulcowych. Technologia polega na wypalaniu elektrycznym klocka w temperaturze około 650 oC poddawanego jednocześnie naciskowi 10 000N (1000kg). Technologia ta gwarantuje krótszy czas docierania się okładzin oraz efektywną pracę od razu po montażu. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne.
Technologia HPT- poprzez zastosowane w niej procesy "wypala" powierzchnię klocka hamulcowego ok. 1-2mm w głąb co sprawia, że klocki od razu po montażu wykazują 100% skuteczności hamowania.
HPT to bezpieczeństwo - ponieważ powierzchnia klocka nie krystalizuje się podczas procesu eksploatacji. Skuteczność klocków zawsze pozostaje na najwyższym poziomie. Skuteczność hamowania nie spada wraz ze zużyciem klocków hamulcowych.
HPT jest proekologiczny - gazy, które emitowane są z powierzchni normalnego klocka podczas jego użytkowania, w produktach Remsa są w większości wygenerowane z powierzchni klocka podczas wypalania w technologii HTP gdzie poprzez specjalne filtry są oczyszczane i następnie nieszkodliwe trafiają od atmosfery.
Prosimy o wysyłanie VIN w wiadomości lub komentarzu do zamówienia.
Oczywiście nie dotyczy to samochodów modyfikowanych.
ale są możliwe opóźnienia.
Jeśli sprawa jest bardzo pilna prosimy o informację w zamówieniu.
ale wiele pozycji agregujemy od naszych współpracujących sklepów,
którzy nie oferują automatyzacji stanów.
Dzięki temu jesteśmy w stanie kompletować zamówienia złożone z większej ilości pozycji.
Nowy samochód jest złożony z identycznych elementów.
Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia,
Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Litwa, Luksemburg,
Łotwa, Malta, Niderlandy, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja,
Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy
Panewki Główne STD King do Subaru z Silnikami EJ od 1997
Komplet panewek ACL Race głóne i korbowodowe - STD
ACL_KIT
Panewki Główne ACL Duraglide do Subaru z Silnikami EJ od 1997
5M8309-STD
Miska olejowa silnika 2,0 / 2,5 Turbo (WRX STI XT) 11109AA053
OE_11109AA053
Zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia do Subaru Impreza / Forester Turbo
OE_21132AA131